aki s ami nem a vágyakról szól: az a vágyakról hallgat (Fodor Ákos: SMS Buddhának)

Madame Fregoli

Madame Fregoli

Olyan egyformák itt az utcák

2016. szeptember 10. - Madame Fregoli

img_20150919_203818.jpg- Szia. Bocs. Elkéstem.

- Csak egy kicsit. Nem számít.

- Eltévedtem, olyan egyformák itt az utcák.

- Azt hittem, erre laksz.

- Erre, igen.

- És el szoktál tévedni?

- Csak, ha sietek.

- És most siettél?


- Igen. Vagyis, nem… Csak megszólított útközben egy virágárus néni, és összezavart. Tudod, GPS, újratervez...

- Ez helyes. Látom, vettél tőle virágot azért.

- Igen, ez volt az utolsó szál piros gerberája, és ment volna már haza, indult a vonata, egy százasért ideadta. A zöldet, meg a celofánt kidobtam. Szép, csak eltört a szára, látod?

- Mi legyen vele?

- Tűzzük a zakódra?

- Örülök, hogy végre levehettem a zakót.

- Ajándékozzuk oda valakinek!

- Jó. Add ide, és én odaajándékozom neked, amúgy is a férfinak illik virágot hozni.

- Szerintem te nem nagyon foglalkozol azzal, hogy mi illik és mi nem. Vagy tévedek?

- Tűzzük a te kabátodra!

- Inkább ne! Olyan lenne, mintha szíven lőttek volna.

- Szíven lőni egy gerberával? Nyugi, azt túlélhető.

- Nem biztos, majd meglátjuk. Bort kérek.

- Rendelek, ha leülsz végre.

- Jé, tényleg, miért ácsorgunk?

- Nem tudom… Inkább kérjünk egy vodkát.

- Benne vagyok! Rágyújtunk?

- Leszoktam. De veled, persze.

***
- Szia, hát hol voltál?

- Vártál?

- Vártalak.

- Nagyon?

- Gyere ide… Nem félsz?

- Kellene?

- Mondd a jelszót…

- Jelszó.

- Édes… Végre.

- Eltévedtem.

- Már megint? Nem hiszem el! A szomszédban laksz.

- Siettem.

- Siettél?

- Szaladtam. És elnéztem az utcát.

- Nagyon finom a szád.

- Cigiztem, bocs.

- Én is, bocs.

- Kit érdekel… Nem ciki?

- Mi? A cigi?

- A csók! Nem vagyunk öregek ehhez?

- A csókolózáshoz?

- A csókolózáshoz az utcán fényes nappal munkaidőben… és hol a kezed, tttte!

- Huszonötnek nézel ki ebben a ruhában.

- Hahaha.

- Gyönyörű szép vagy. Érted? Gyönyörű szép.

- Biztos eszünk?

- Nem biztos. Sőt biztos nem.

- Lépjünk le.

- Nyomás!
- ….
- ….
- Most miért nem jössz? Hé…Hahó… Mit vigyorogsz?
- …

***

- Bocs, késtem.

- Igen, késtél. De megszoktam.

- Eltévedtem.

- Gondoltam.

- Rohantam, és rossz kijáraton jöttem fel az aluljáróból, de sokáig nem tűnt fel, hogy a másik irányba kéne mennem, és már majdnem az Astoriánál…

- Nem számít. Kérsz valamit inni? Rendeljek?

- Te mit iszol?

- Vizet.

- Fázom, jól esne valami rövid.

- Én nem kérek, van még egy tárgyalásom ma.

- Jó, akkor én se kérek.

- Van egy cigid?

- Nincs, leszoktam.

- Én is különben.

- Elhoztad?

- Ja, igen, persze, majdnem elfelejtettem, pedig ezért találkoztunk.

- Ühüm.

- Tessék.

- …

- …

- …

- Egyébként jól vagy?

- Egyébként igen. Te is?

- Minden oké, persze. Sok a munka.

- Nálunk is. Megyünk? Sietnem kell.

- Menjünk persze. Nekem is dolgom van. Fizetek.

- Hát szia. Örülök, hogy láttalak.

- Puszi, szia! Ez egy új kabát, ugye?

- Aha.

- Tetszik. Jól áll. Jópofa ez a piros izé az elején.

- Nem virág.

A bejegyzés trackback címe:

https://madamefregoli.blog.hu/api/trackback/id/tr6911684187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása